SJUKT JOBBIGT!!

Igår vart det en liten städdag, fick all tvätt tvättad och städade
överallt tror jag. Är väl bara dammtorkningen jag inte gjorde..
Sköönt :) Meen, nu ligger det strumpludd på golven igen, hate it!
Aja..

Therese och Mejja kom på besök också :) Fick två till(!!!) presenter
av Therese, jättefina!! :) En mjölkkanna (det vita jag visade bild på,
ÄNNU finare i verkligheten!) och en jättefin skylt. Ska visa bilder sedan.
Har inte riktigt fått skylten på en bra plats än.. :)
Och Mejja är ju såå go! Så söt när hon ligger och flinar, den lilla korven! :')

Sen var det dags att göra sig redo för att åka till sundsvall och Vårruset.
Vart lite stressad där ett tag, hann knappt äta nå middag. Sen när linserna
skulle i, ska det självklart krångla. Ena ville inte lägga sig riktigt utan bara
"trasslade" ihop sig och ploppade ut! :P Men tillslut så ;) Hade inte behövt
stressa, kom i god tid ändå, men sån är jag ;) haha
Men jäklar vad folk det var där! Och jag försökte hänga 2 hurtbullar, men
det gick ju inge vidare! Vart heeeeelt slut! Fy tusan! haha :P Så jag körde
på lite själv, sedan hittade jag annat H&M-folk på vägen ;) Sen blev det
lite picknick(stavas det så??) efteråt också. En mycket trevlig kväll må jag
säga. Och känndes skönt när man väl kommit runt den där rundan :)
Slängde mig i duschen när jag kom hem, sen blev det sängen! Men fick iaf.
ihop mina 10000 steg och lite mer därtill ;) Tummen upp!

Nu ska jag käka lite frukost, sen ska jag antingen ut på en promenix, eller
så sätter jag mig på cykeln, vi får se :)

Trevlig helg allihop! Själv ska jag jobba lördag, och det ska bli så underbart
skönt och roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0