AWARD/UTMANING

Jag har fått en award/utmaning av Therese. Utmaningens villkor: länka tillbaka
till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare
till fem bloggvänner.


1. När ingen ser eller hör mig… Sjunger jag högt! Petar näsan (nu njuter
Pär när jag äntligen erkänner!! haha). Sen brukar jag skriva mina (framtida)
barns namn på duschväggen när jag duschar! haha. Bara för att se hur dom
ser ut när man skriver :P

2. Jag går aldrig hemifrån utan… min mobil och hemnycklar! Glasögon/linser..

3. Min blogg heter som den gör för att… Menas detta själva länknamnet
eller det som står i headern? Länknamnet är väl för att jag heter så och jag ville
ha nått enkelt.. Det i headern är för att jag skriver om mitt fina liv ;)

4. Om jag vågade skulle jag… Starta ett eget café :) Säga vad jag tycker
och tänker ist för att oroa mig för att folk tycker jag är knäpp eller att dom
ska bli sur på mig..

5. Om 10 år kommer jag att… Förhoppningsvis har jag mitt lilla cafe ;P
Där jag jobbar tillsammans med min syster som blev konditor! haha :)
Är 31 år, så jag har väl en 6 åring som vill följa med sin pappa på allt "farligt"
han gör, så jag får sitta hemma och vara orolig ;P Kanske har jag en liten
mindre knodd som stannar hemma med mamma.
Har blivit Fru Fors (haha), och fick mitt fina lilla bröllop!
Och min systerdotter har hunnit blivit 10 år så jag lär henne allt jag kan, som
bara "coola mostrar" kan! hahaha :)

Jag skickar vidare denna utmaning till Elina, Emmy och Mia (kommer inte på
några fler jag känner som har blogg :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0