FREDAGSMYYS

Fredag idag då. Och jag ska iväg och jobba, blir jobb i 5 dagar nu, Häääärligt! :)
Nu börjas det ju med lång öppet på lördagar också. Till klockan 20 ist för 18 :)

Börjar tolv idag, till stängning (20.15). Och gör det faktiskt alla andra dagar också,
förutom söndag :P
Men tänkte åka in lite tidigare idag och spana på några julklappar :) Så jag blir
klar nångång.

På söndag är det ju första advent! Så mysigt! Måste komma ihåg att köpa ljus till
min adventsljusstake :) Såå fin, köpte en ny iår. Ni ska få se sedan! Men det blir
nog inge julpynt förrens på ons/tors? Jobbar ju tills på tisdag nu och sedan tror jag
att vi kanske ska åka till hudik på onsdag?! Vet inte hur det blev.. Men får plocka
fram lite eftersom då :) Inne i tvrummet har gardinerna åkt upp iaf. Dock är det inte
riktiga julgardiner, utan dom är bara röd med mönster, inga tomtar alltså..

Löning idag också! Alltid lika kul när man får mer än vad man väntar sig!?!! :P
Dock vet jag att jag kommer åka på att få betala tillbaka sedan.. Dom har ju
dragit alldeles för lite skatt.. Suck! :P Men nu hoppas jag att det ska vara fixat,
vet inte hur många gånger vi sagt till! Så nu SKA dom dra nån procent mer än vad
dom egentligen ska. Har hellre så än att dom drar för lite..
Men men, nu njuter man av pengarna ist. och köper mer julklappar! ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0