I DID IT!

Fick hoppa in och jobba i lördags några timmar. Bra för plånkan,
men lite surt att det var just på den dagen jag planerat att gå på
julskyltning. Men men.. :) Det blir väl kanske nå mer!
Efter jobbet rusade jag hem och mötte upp lilla Marie-Therése, och
vidare till stjärnan för att handla lite mat. Tacos fick det bli!

Det blev en och en annan öl för oss också, pratade skit och hade
det bra bara. Sen kom vi på (den dåliga) idén att åka på krogen...
Blää! Usch, varför åkte vi för frågade vi oss båda två när vi vaknade
dagen efter. Vi fick ju nämligen övernattningsbesök av bruden också :)
Haha, skrattar fortfarande åt mig själv den morronen! När Mia ska
åka hem och jag står och väntar på att låsa dörren säger hon "Fy fan
vad grotesk du ser ut!" hahahaha, kollade mig i spegeln och jag kan
inte annat än att hålla med! Jag kan nämligen inte gå upprätt när jag
mår illa. Då håller jag på spyr, så jag går med kutad rygg ala puckel.
Ett riktigt jävla fågelbo till frisyr och världens ringar under ögonen.
Sen tantbrillorna på det! haha, fy!

Det var heller inte så roligt på krogen om jag ska vara ärlig. Och det
har det inte varit dom senaste gånger jag varit ut heller. Varför ger
man bara inte upp?


Får bli en vinterbild från förra året, bara för att jag vill att snön ska komma nu!


Aja.. Igår var det dags för att försöka träna bort det onyttiga man slängt
i sig i helgen. Och för första gången klarade jag hela magpasset på pushen!
Weho! haha :) Som ni vet hatar jag ju situps och tycker det är jobbigt!
Men igår plågade jag mig genom det! :) Kul ändå när man märker att man
orkar mer! Dock var det ju bara en maglåt igår, ibland är det ju två ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahahaha jag ser det framför mig! X)

2011-11-22 @ 20:52:27
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0