KATTHIMLEN

Usch vad sorgligt det är när ens katt dör :( Nu var det ju inte min katt,
utan Therese och Andreas lilla Ludde. Han hade ju varit borta några dar
och en granne hade hittat en katt som liknade han, påkörd. Uscha!

Det är just därför jag inte vill skaffa katt!! :/ Eller varför jag gruvar mig
för att skaffa katt. Jag kommer bli så himla lessen om dom dör.. Dom
blir ju verkligen som en familjemedlem och har ju sin egna personlighet!

Kommer ihåg när Plutten blev påkörd. Man tror ju att det aldrig ska hända
(och det var ju faktiskt den första och hittills sista gången) i sörfjärn av
alla ställen, där åker det ju inte så mycket bilar.
Men fyy vad lessen jag blev! Kommer ihåg att jag var och duschade och
sedan hörde jag att mamma satt i köket och grinade. :( Lilla goa älskade
Plutten, världens goaste katt!

Eller när Teddy dog kommer jag också ihåg. Dock blev ju inte han påkörd
utan han dog ju för att han var gammal. Så det var ju iaf. på "rätt sätt".
Men jag kommer ihåg att jag blev så lessen då också, dock var jag ju lite
mindre då. 10-11 ?! Kommer ihåg att mamma och pappa låg och pratade
med han i sängen, men jag kunde inte gå dit för jag hade gråten i halsen
hela tiden. Goteddy! Dock kommer jag knappt ihåg han nu :/ Tänker bara
på Louie, för dom är ju så lika.

Sen Therese inlägg om Zipper, det är ju så sorgligt! Och om jag blir såhär
(alltså nu sitter jag ju inte och storbölar, men det är ju så sorgligt och
lite blöt i ögat blir man ju) av någonannans katt, hur ska det då bli med min
egna katt om den skulle bli påkörd?

Näe, jag vet inte riktigt om jag vill skaffa nån katt i framtiden. VILL vill jag ju,
men vet inte om jag vågar. Man vill ju inte bli av med dom små älsklingarna!



Lilla Ludde, som var så speciell! Kom jämt och skulle nosa en i ansiktet när
man var och hälsade på. :')
Hoppas det gick fort iaf. och att han slapp lida :/

Kommentarer
Postat av: Therese

men lillbubben min!!!! :'(

2011-11-04 @ 13:02:38
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0