LJUVA TRÄNINGSVÄRK

Idag har jag träningsvärk! Dock bara armar och axlar. Pushen gjorde
sitt ;) Så skönt när man ser resultat och man känner att man orkar mer.
Jag ger ju upp annars, för jag vill ju se resultat på engång och jag tycker
faktiskt jag ser det nu :) Inte mycket, men lite är allt som behövs för att
jag inte ska tappa suget ;P
Dock är det ju dessa jäkla magövingar. Situps hatar jag, absolut hatar det!
Även fast det också börjar kännas bättre så suckar jag djupt varje gång
det är dags för magövingar. Plankan kan jag ta, tycker den är lättare ;)
Aja, nog om det!

Idag blir det jobb mellan 19-22, eller ja, tills vi blir klara :) Hoppas vi blir
klara till tio så jag får åka hem och sova, för i möra ska jag göra Birsta med
mamma, therese och mejjsan!
Måste ju åka och kolla in nya dollarstore :) Det kommer nog bli mycket julsaker
handlat för mig. Nu är det ju bara 4 veckor kvar till första advent!

Aja.. hade egentligen inte mycket att skriva, men tyckte det var på tiden med
ett inlägg.. även fast det blev ett tråkigt sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0