NJUT AV DET GODA!

Först och främst, vilka var det som var in på min blogg i söndags då?
haha. 178 unika besökare. Annars brukar det inte ens vara hälften av
det :P Ska jag vara ärlig vill jag inte att SÅ många ska läsa min blogg.
Den är mest till för dom jag känner. Och jag tycker det är sååå löjligt
när folk håller på skickar runt "ska vi följa varann på bloglovin?" bara
för att få fler läsare.
Aja, det var inte det jag skulle skriva om!


Jag kommer nog aldrig bli en "nyttig" människa. Som enbart äter nyttig
mat. Jag kan inte, jag vill inte! Jag äter det jag tycker är gott, och förstår
inte varför man ska trycka i sig nått som man inte ens tycker om, bara
för att äta?! Visst, bara skräpmat är väl inte bra direkt. Men finns ju mycket
annat gott som inte är onyttigt också.
Men jag skulle ju aldrig få för mig att laga en maträtt bara för att det är
nyttigt, även fast jag tycker det är skitäckligt.



Jag älskar godis, chips, pizza och all sorts "skräpmat" (nästan :P). Och
jag kommer nog aldrig sluta äta det helt. Det är för jävla gott helt enkelt!

En maträtt jag verkligen AVSKYR, som dom flesta verkar tycka är jättegott,
är lasagne. Hate it! Det är en sak jag verkligen inte kan plåga i mig, jag blir
spyfärdig från första tuggan. Men eftersom Päran tycker om lasagne så blir
det ju att det lagas då och då. Samma sak som att jag tycker om kyckling och
ris, och det är inte Pärans favoritmat direkt ;)
Men jag kan verkligen inte tvinga i mig lasagne bara för att få i mig middag
liksom. Det går inte! Jag spyr ju om jag tvingas äta en hel portion. Så det
blir oftast bara några tuggor sedan knaprar jag hårdbröd, haha! :)

Småätandet vill jag bli av med, det där jäkla sötsugen som alltid finns där.
Men det kommer aldrig gå en helg utan att jag äter nått gotta! ;) Det är så det
ska vara. Helgmys med allt vad det innebär, goooooodis och chips och tvmys! :)
Går ju inte att vara utan, det är helt enkelt för jäkla gott!

Kommentarer
Postat av: stina

skulle aldrig heller vilja sluta med gottat på helgen, mmm godis hihi höjdpunkten på helgen typ :P, godis är såå gott å skulle aldrig vilja sluta med det hihi!

2011-11-01 @ 13:40:04
URL: http://mammastinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0