HÄRLIGT VÄDER..

..så man får passa på medans det inte är för kallt. För enligt Aftonbladet
ska det bli 10 minus nästa vecka, och snön ska inte vara allt för långt
borta. Dom varnar också för att det är dags att häva på vinterdäcken, för
snart kommer även halkan.. Usch!



Snart så! Ser det ut såhär! :)



Har iaf. varit ute en sväng idag och "njutit" av vädret.. Njaa.. :P Har hjälpt
mamma och pappa att lägga stenplattor runt altan. Dom väger ju litegrann
dom där plattorna. Men hann bara en kortsida idag, sen kom Therese och
Mejja så då ville man ju umgås lite :)
Får se om jag åker ner i morron och fortsätter lite själv, mamma och pappa
ska bort då. Men man behöver ju inte så mycket hjälp nu :)

Igår var det dags för lite motion igen. Zumba och push! Zumban var inte
riktigt som jag förväntade mig.. Trodde det skulle vara mer rörelser och dans.
Men det kanske blir roligare när man gått nångång, eller ja! Det var ju inte
tråkigt, men det var inte så jobbigt :) Kanske för att jag inte fattade riktigt
ibland också.. T.ex. när man skulle rulla med höfterna och gå i sidled fram
och tillbaka. TOKIG!! Jag fattar inte hur man göööör! haha, kännde mig som
en fet, osmidig elefant med röven i vädret! haha :)



Pushen var nog det värsta jag varit med om! Iaf. magövningarna. Hade ju
fortfarande träningsvärk i magen sen i torsdags, så jag höll på dö! Försökte så
gott jag kunde att inte ge upp, men det var svårt när det gör så ont i magen
att man knappt kan andas! haha :)
Men ack så skönt när man kommer hem och slänger sig i duschen och sen i
sängen, HELT SLUT! Härligt! Längtar till torsdag! ;)


På tal om ingenting. Läste igenom gamla blogginlägg (undra hur många gånger
jag gjort det?! :P) och fan vad smileys jag använder! Nästan efter varje mening.
Så nu anstränger jag mig verkligen för att inte använda så många. haha! :)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lyfta stenplattor är ju styrketräning och det är ju också bra.

2011-10-11 @ 16:42:21
Postat av: Therese

ja jag med!!! märkte jag när jag gjorde så det blev riktiga gula smileys. var fan gula prickar överallt i gamla inlägg, haha! så dom ser ju jätte konstiga ut nu då smileysarna är så stora så raderna blir helt knäpp!

2011-10-11 @ 17:15:34
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0