JA MÅ HAN LEVA!

Igår följde jag med Sara på ett litet motionspass. Har ju tänkt
följa med flera gånger, men har alltid kommit nått i vägen.
Men nu var det dags! Trodde jag skulle vara tvungen att vila mitt
i allt eftersom jag är så förbannat otränad. Men det gick bra faktiskt.
Jobbigt som tusan var det vissa gånger, men skönt! :) Svettigt men skönt!
Så det ska jag fortsätta med, var jätteroligt! Även fast jag inte hängde
med
alla gånger, men det blir väl bättre när man gått några gånger ;)



Känner att jag lever idag iaf. Magen känner jag att jag har åtminstonde! haha.
Träningsvärk! Bara jag reser mig får jag samma känsla man får när man gjort
så många situps att man viker sig av smärta! :P haha! Men skööönt det med!


Idag fyller Storebrorsan år! Så vi ska dit och fira han sedan, ska bli kul! Har
aldrig varit där dom bor nu :) Grattis grattis!! :)

Kommentarer
Postat av: Sara F

Haha, härligt att känna att man lever men hoppas du kan följa med på måndag på Zumba och Push (!!). Då ska du få känna på hur det känns att vara DÖD efteråt också ;) Haha. Det brukar vara svårt att ta sig ur sängen de första gångerna efter Pushen.

2011-10-08 @ 09:35:13
Postat av: Nathalie

Ja, hänger på då också! :) haha, fyy! Kommer vara helt död! Träningsvärken sen i torsdags sitter fortfarande i :P mest i magen. Får väl se om jag tuppar av på måndag då, haha ;)

2011-10-09 @ 11:28:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0