SOLIGA MÅNDAG

Nu var det måndag igen! Veckorna bara flyger förbi och om 2
månader exakt idag, är det julafton :) Det går fort!

Vad har då hänt i helgen? I fredags vart det bara lugnt och mys hemma.
På lördan var det dags för lite partaj. Överaskningsfest för Thilda som
fyllde 20 :) Roligt att se hennes min när dom åkte och "kidnappade" henne :D

Vi åt gott och tjattrade på hemma hos Sara, sedan åkte vi mot Hudik och
krogen! Det var trevligt må jag säga! Roligt att kolla på bilder dagen efter,
som man knäppte under kvällen! haha :)
Dansade tills svetten RANN, sen på statoil för lite fyllekäk och sedan hem och
ramla i säng.

Var faktiskt inte så dålig som jag brukar, tror jag. Låg mest och sov hela dan
igår! Vaknade ganska tidigt på morron först, men kunde inte sova. Hatar när man
vaknar och är så jäääävla trött, men kan inte sova.. Så jag sov på dan ist :P
Kl. 16 klev jag upp och for på ica.. Då hade nog mitt bakisillamående gått
över till hugrar-i-hjälillamående! Usch! Och Päran skulle ha Janssons.. Blä!
Var ju inte direkt så sugen på att ens känna lukten av fisk när jag är bakfull
(hatar fisklukt, det värsta jag vet!!). Så för mig blev det en fryspizza, och goooood
var den! haha. Det första jag åt på hela dan, och det var vid typ sju :P Så den
satt fint!

Nu ska man ju bara städa upp efter bakisdan också, vilket jag hatar. Vart ska
man börja liksom? :P

Kommentarer
Postat av: Sara F

Tur jag hade en nykter och pigg sambo som faktiskt städat undan det mesta tills jag vaknade. Haha! :)

Tack för kvällen. Jag hade superkul! :)

2011-10-24 @ 10:33:53
Postat av: Nathalie

Härligt! Här hemma låg vi hela dan båda två ;)

Tack själv! Det planerade du bra :)

2011-10-24 @ 10:39:46
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0