FREDAGSMYS FÖR MIG SJÄLV!

Är ganska trött idag faktiskt. Jobbade 8-20.15 både tis och ons.
Utmattande kan jag säga att det är! :P Man orkar nästan inte vara trevlig
i slutet av dan och vill helst bara skrika åt jobbiga människor! Men det kan
man inte :) Dock trodde jag att jag skulle vara tröttare än jag var!

Skönt att få en dag ledig igår, då jag också jobbat idag och ska jobba lör,
sön, mån.
Då när jag var ledig, följde jag med Therese och Mejja på babysim. Det var
kul! :) Mejja såg ut att trivas i vattnet så det var ju bra :) Och alla andra bebisar
som plaskade på var också så söta! Jag vill också gå på babysim när jag får
barn! :) Hoppas jag får ett lika duktigt barn som Mejja :P Så snäll och nöjd hela
tiden! Gounge! Förutom på vägen hem då hon nog var lite trött kanske. Usch
så hjälplös jag kände mig när hon bara grinade och skrek! :/ Nästan så jag ville
sätta mig och grina själv! Det skär i hjärtat! uscha, hur ska man må när man
får egna barn då? :P

Aja, nu ska jag ha fredagsmys för mig själv medans alla andra är på kräftfiske,
själv jobbar man ju hela helgen.. och nästa, och nästa... :P Men jag klagar inte.
Skönt när lönen rullar in på kontot! :P
Kommer faktiskt inte ihåg sist jag bara var hemma en hel dag utan att göra nånting.
När man är ledig nu vill man ju hinna med att träffa famlij och så. :)
Klagar absolut inte på det heller, kommer nog snart en tid då jag sitter här hemma
rastlös dag ut och dag in igen :S Blä! Längtar inte alls faktiskt!! Jag är nog faktiskt
en sån människa som inte tycker om att vara själv.. Eller ja, ibland vill man väl
vara själv, men jag kan säga att det är inte ofta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0