FUNNY DAYS!

I söndags kom Mia och Lisa hit för att umgås lite. Har ju inte träffat Lisa
på evigheter, hon har ju varit ute och rest! :) Var mycket trevligt må jag
säga. Gjorde det vanliga, som också är det roligaste enligt mig, bara sitta
snacka skit! :) Det får vi göra om!
På kvällskvisten åkte jag och Mia till Sundsvall för att gå på bio. Först åt
vi på Max/Donken. Vi ville ha mat från olika ställen så vi tog driven och
åkte ner till hamnen och satte oss där.
Mia matade måsarna, som var heelt galen! Känndes som dom attackerade
bilen ibland! haha :)
Sen vart det bio, American Pie. Den var väl som dom andra filmerna ungefär.
Helt okej! :)

image descriptionimage description

Igår åkte jag till stan med Therese. Köpte present åt mamma. Fyndade lite
på rean på H&M (KAN INTE SLUTA! MAH). Ikea hann vi också med såklart!
Jag behövde nya blommor, eftersom dom andra var helt död! Sen vart det
lite annat smått och gott också.
Fikade även och denna gång vart det ingen gobit! Therese fick mig att skita
i det. För jag ska ju sluta äta gosaker men det är ju sååå gott! :P Sen där
nere är det ju alltid nått godis dom säljer billigt. Jag är alltid lika nyfiken på
vad det är när man kommer dit ;) Denna gång var det gobitar, dammsugare
och kokosbollar, alltså en förpackning. 10 kr. Var påväg dit för att snappa åt
mig en av varje, då hör jag ett "Nej!" åsså går vi vidare. Haha :) Jag kan inte
sluta äta gosaker.. "Man kan ju spara".. Mm, det brukar aldrig bli så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0