GE MIG!

Den här sängen SKA jag ha :) Ååh, vad jag gillade den! drygt 4000 går den
loss på på ikea. Inte så farligt eller? Alltså utan madrasser och grejer, det
har vi ju redan. Är så less på våran ekfärgade säng. Usch!
Och sängbord har vi inte köpt än heller. Tänkte att vi skulle köpa det när vi
flyttade hit (fick ju inte plats med några i ettan. Men det har aldrig blivit av.
Vill ha en vit säng, och kollade in på ikea och blev kär! :) Finns säkert andra
jag skulle vilja ha också ;) Så ska kika vidare.. Men denna gillade jag!

BIRKELAND Sängstomme IKEA Justerbara sängsidor; olika tjocka madrasser kan användas.BIRKELAND Avlastningsbord IKEA Dörren kan monteras med öppningen åt höger eller vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0