HÄRLIGT!

Idag har jag varit på Efit, effektiv funktionell intensiv träning står det för om jag inte minns fel. Det var iaf. huuuuur jobbigt som helst! Shit!

Hon rekommenderade att vi skulle ta 10 kg på stången. Och vi körde axlar. På pushen brukar jag ha 2,5 kg på axlarna :P haha, behöver jag säga att mina armar är heeelt död nu? Kan knappt lyfta dom. Hela kroppen är slut! Visste att det skulle vara jobbigt, eftersom passet bara är 8 minuter långt, så man ska ju köra slut på sig själv. Men att det var sååååå jobbigt trodde jag inte! :P

Nästa gång (ja, jag är helt övertygad om att det blir en nästa gång, då det var så många som gillade det) så ska jag inte hälla i mig vatten precis innan. Känndes som jag skulle spy där mitt i..
Sen skulle jag vilja att det var typ som en klocka som visade hur mycket tid det är kvar. Eller att man får höra "nu är det 1 minut kvar" så man kan köra på riktigt jävla ordentligt i slutet :)

Nu har jag precis duschat och ligger och latar mig i sängen! Men det var iaf. hur kul som helst!! Det får två stortår upp!! ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

Duuu hur funkade det där baby feet grejset? :)

2012-04-22 @ 21:10:55
URL: http://denisea.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Det funkade bra faktiskt! Fötterna blev lena! Kanske inte dom hårdaste partierna, men blev mycket bättre iaf! Dock stog det att det kunde tanån behandling innan det blev "babylent". Så jag ska köra en till omgång. Sedan läste jag nånstans att man fick bäst resultat ifall man gjorde det efter att man duschat (kanske för att huden är mjuk eller nått då??) och det gjorde inte jag :) så ska prova igen!

Helt klart värt att prova tycker jag! :)

2012-04-22 @ 22:06:06
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0