HELT NYTT!

Fick jobba lite igår, och nu har dom flyttat om i butiken så man var lite lost på vart allt skulle hänga. Men det har blivit såååååå fint!! Känns som en helt ny butik! :) Så fräscht och luftigt på nått vis. Ni måste gå in och kolla om ni har vägarna förbi. Var riktigt roligt att jobba, då det som sagt kändes som en helt ny butik! :)

Var mycket folk! Löning och allt.. Var många som ville ha hjälp! Tycker det är roligt att gå runt med en kund och leta fram olika outfits. En dam skulle ha en 50-tals outfit så det var extra roligt :)
Kom mycket nytt som jag bara måste ha! Maah! Kan det sluta komma så mycket fint?!?! Blir tokig ;)


Liiiiiite av det som finns på min "vill-ha-lista" :)


Idag ska jag stääääda. Igen. Förstår inte att man inte lyckas hålla rent längre. Sen kanske sy lite på shortsen som blivit lagd på hyllan. Måste köpa en dragkedja! Sen ska jag Försöka komma på nån god middag. Jag blir spyfärdig bara jag hör orden "Falukorv" eller "köttbullar". Usch!! Ge mig era recept på god enkel vardagsmat!

Bye bye!


Kommentarer
Postat av: Denise

Köttfärslimpa ;)

2012-04-26 @ 12:14:55
URL: http://denisea.webblogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det har jag faktiskt gjort en gång i tiden! Rätt gott, kanske ska göra det idag :) Tack för tipset, mera tack!! ;P Ska även baka brödet du tipsade om på din blogg nån dag :)

2012-04-26 @ 12:19:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja dom där "indianshortsen" provade ju jag o vintras. Dom är så snygga, hoppas jag blivit smal till sommaren så jag oxå kan ha sånna! :/ väskan var oxå fin, och tröjan med :)

2012-04-26 @ 12:44:59
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Denise

Hmm.. tacopaj, kycklingsallad, kycklinggryta :) Ja gö det! Det var gott :)

2012-04-27 @ 10:44:32
Postat av: Karro

Tacoooos! :D Fast kyckling, pommes och bea är standard hos oss

2012-04-27 @ 19:17:43
URL: http://charlottekaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0