SOM EN SMÄLL PÅ KÄFTEN!

Gjorde om bloggen lite :) Är ganska nöjd faktiskt.. skulle vilja ha
några andra (finare, nyare) bilder i headern.. men men :)
Lite nytt iaf, och det är skönt, var less på förra.

För övrigt har jag gått och blivit förkyld. Kom igår kväll som en
smäll på käften. (vet inte varför jag skriver att det är som en smäll
på käften, då jag faktiskt inte vet hur det känns att får en smäll på
käften :P) Jobbade ju igår och då kännde jag inte av nånting?!
På kvällen efter att jag tvättat ansiktet så fick jag vatten i näsan och
blev snorig. Sen täppt i näsan. Och det gav aldrig med sig.. Idag är
mitt huvud tyngre än jordklotet känns det som. Och öronen! VARFÖR
ska jag alltid få ont i öronen. Eller det är mest i ena örat, som jag
har haft som en "puls" i (alltså det låter som man gräver i sand ungefär)
i säkert över ett år. Vet inte vad det är?! Störs inte så mycket av det
förutom nu då när jag blir sjuk. Då blir det värre..

Jobbigt! Hatar att vara sjuk.. Hoppas det går över fort! Päran var ju
lite dålig i början på veckan men är bättre nu, så hoppas det går över
fort för mig också..

Nu ska jag lata mig i soffan och tycka synd om mig själv. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0