STÄÄÄDDAG!

Denna dag började med att jag färgade utväxten.. Resultatet blev inte riktigt som jag tänkt mig. Vart inget resultat, jag har fortfarande en utväxt. Dock inte lika grå som den var innan ;) näe, ska köpa färg nästa gång och inte toning. Så kanske denna röda nyans försvinner också.

Sedan tog jag en prommis runt gnarp med Therese och Mejjsan. Jobbigt! En riktig powerwalk, känndes ibland som att jag måsta småjogga lite för att hänga med Therese :P

Resten av dagen har jag städat! Pju!! Badrummet tog nästan 2 timmar att städa! Haha! Men såååå skönt när det är klart och RENT!
På/under mitt nattduksbord så samlade jag ihop en hel påse skräp, kanske 10-15 påsar (99% hm-påsar :P) och kanske ett kilo damm!!!

Nu har jag bara kvar att torka golven sen är jag klar för idag. Då ska jag åka på Ica ist och handla mat :)

Får bli en bild på mina fina servetter jag köpte på lagerhaus sist jag var dit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0