ÖSREGN

Igår efter jobbet så svängde jag in i kvissle för att handla chip och dipp (Suprise, Suprise!! :P). Och helvete vilket regn! Jag var dyngsur när jag kom in och ännu värre när jag kom tillbaka till bilen. Det forsade vatten på parkeringen, så fötterna var genomblöta. Jaja.. Tycker det är lite mysigt med sånt väder :) Fast inte då man kör bil kanske, regnade så mycket att man knappt såg nånting, även fast men hade torkarna på högsta fart :P Jajaja! När jag stog i kassan och skulle betala sa hon "var det gott sådär?" hahahahaha!! Tror det var nån som var lite sugen på chips ;) provade ett par nya idag, (nya för mig alltså). Och det är mina nya favoriter!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0