BE MY VALENTINE?

Alla hjärtansdag. Vilket bullshit! Kan nog inte finnas en mer onödig dag.
Är det nu jag och Pär ska äta en romantisk middag, ta ett mysigt bad,
mysa framför en film/bio och ge varandra fina presenter?

Näe, då myser vi väl heller då vi känner för det. Ist för att bli så gott som
tvingad bara för att det är alla hjärtansdag och då SKA man mysa med
den man är tillsammans med.
Och presenter.. Som om det inte är jobbigt nog att komma på nått roligt
och perfekt till födelsedagar och julafton så måste man ha ännu en dag
att köpa något till.
Man kan väl ist. göra det som en rolig överaskning vilken vanlig dag som
helst. Ser jag en tröja/halsband/armband/keps (vad det nu kan tänkas
vara) och tänker att den skulle passa Pär perfekt! Ja, då köper jag den
åt han. Ist. för att stressa för nu är det snart alla hjärtansdag och jag
MÅSTE hitta något. Man kan väl visa sin kärlek vilken dag som helst? :)

Nog för att jag kan köpa nått litet , typ en ask med hjärtan, eller som
förra året såg jag en gullig liten plåtburk med lindhs choklad. Tyckte den
var lite fin så då köpte jag den bara ändå. Även fast vi inte ska köpa nått
till varandra..



Måste man verkligen ha en dag då man SKA visa sin kärlek till varandra?
Är det verkligen så att man inte visar sin kärlek till varandra tillräckligt mycket
så man måste ha en dag som är till för det?

Bitterfittan här då, jajjamen! haha :) Näe, men tycker det är så överskattat!
Onödigt.. Jag kan visa min kärlek till Pär precis lika bra en annan dag.

Nu ska jag laga våran "romantiska middag" ;) Den består av Chili con carne!
Lyxar till det lite så här på alla hjärtansdag! haha :)

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag håller med, överskattad dag!



haha "JAJAMEN!!" höga knän, spring, spring. ;)

2012-02-14 @ 21:49:29
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! Älskar den sista låten! JAJJAMEN! ;)

2012-02-15 @ 08:17:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0