I SHOULDN'T BE ALIVE

I söndags låg jag vaken länge. Först var det en film jag ville se, och
efter den var det reprisen på Melodifestivalen och det ville jag också se
eftersom jag missade den på lördagen.
När den var slut så skulle jag bara hitta ett program jag kunde somna till.
Ja, jag måste kolla vad det är. Kan OMÖJLIGT somna till nå skräckäckel! :P
Då hittade jag något jag tyckte var intressant. "I shouldn't be alive".
Människor berättar om sina händelser dom varit med om som inte många
kan överleva. Alltså sanna berättelser. Då var det en man som fastnade
under ett stenblock (som vägde ett ton) mitt ute i ingenstans uppe på ett
berg. Det finns på youtube att kolla på. Helt otroligt!

Kollade på ett till klipp nu på youtube. Hur dom överlever när dom seglar
rätt in i en storm och båten sjunker. Död, hajattacker, uttorkning, hunger
ja allt! Fyy faan! Hur otroligt som helst!

Här är klippen från det jag såg idag, jätteintressant att kolla på och man kan
inte riktigt fatta att detta faktiskt är verklighet. Att det här har hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0