KLOCKAN ÄR NIO, BUMS I SÄNG!!

Idag blev jag inringd på jobb! Kul! Älskar att stå och mata på med varor!
Dock kände man sig ganska virrig när man skulle försöka hänga ut nått :P
Med tanke på att jag inte jobbat så mycket den senaste tiden, men det gick
bra :)

Nu funderar jag på att gå och lägga mig. Tänker dock vänta tills klockan slår
21.00 så det känns mer som "nattetid". :P Jag vet inte varför men så fort klockan
slår 21 så känns det som att jag måste gå och lägga mig! Jag går alltid och lägger
mig nio. Även fast jag inte ska upp tidigt dan efter. Men när klockan är nio, ja
då är det sängdags. Jag behöver inte SOVA då men jag lägger mig i sängen iaf.
Kollar på teve och så..
Tror det hänger kvar sen vi var små. Då vi skulle vara i säng klockan nio :)
När jag ser andra skriva att dom ska gå och lägga sig tidigt när klockan är elva
så blir jag paff. Vadå tidigt?? Det är inte tidigt!! :P Jag vet inte varför jag är så
fast på just klockslaget 21.00. Till och med Pär som kliver upp klockan fem går
inte och lägger sig då. Ibland kanske, men inte lika ofta som mig. Och ska jag
nångång upp tidigt känns det som att jag måste ha somnat innan klockan slagit
22. Så då MÅSTE jag gå och lägga mig nio! haha :)
Ja.. Jag är en morron-människa! Älskar mornar! Mycket mer än kvällarna, nog
för att det är mysigt att sitta och kolla på nån film tillsammans. Men då tycker jag
det är så mycket mysigare att kliva upp tidigt tillsammans och äta mysfrukost :)

Näe, nu ska jag gå och borsta mina små gaddar (NOOOOGA, med tandtråd! Ska
till tandläkaren på torsdag :/) sedan hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0