LOREEN !!

Allvarligt, jag kan inte förstå hur bra hon är!? Förra året var hon bäst och likaså i år!
Vinner inte hon smäller jag av. I år ska jag inte sitta och klaga på hur andra röstar,
utan att rösta själv. I år får Loreen min röst! Brukar inte rösta på sånnahär program
i vanliga fall, men Loreen är värd den! :) Och en röst kan ju faktiskt göra skillnad, tänk
på det ni med så hon vinner!
Vägrar att fjortisidolen Danny ska vinna. Tråkig låt och dåligt framförande. Fula kläder
och pojkbands-look! blä!

Läste en kommentar som jag tyckte var bra: Att man förväntar sig att Loreen ska vinna
för hon är så bra, så då skiter man själv i att rösta. Och då vinner Danny som alla småtjejer
röstar på. Så rösta på Loreen! :)



GO LOREEN!

Kommentarer
Postat av: Therese

JA! Hon måste bara vinna i år, annars smäller jag av!!!

2012-02-28 @ 21:48:15
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0