SKÄRPNING, MELODIFESTIVALEN!

Alltså jag har inga ord för vad lördagens Melodifestival hade att bjuda på.
Jag tar nu tillbaka då jag gnällde på att alla klagade på Melodifestivalen
(på facebook). Seriöst?? Björn Ranelid. ALLVARLIGT? Han sjöng ju inte ens?!
Lät som en dålig disco-remix från 90-talet. Fyy! Fattar inte vem som röstade
på den låten? Tror dessa människor verkligen att den låten kan vinna
Eurovision? ETT SKÄMT är vad det är. Blir så irriterad, inte bara på dom som
röstar på dessa hemska låtar. Utan på själva Melodifestivalen som bara tar
in bidrag beroende på Artisten, inte låten. Det är ju LÅTEN som ska vara bra,
spelar ingen roll hur känd artisten är. Suger låten suger artisen också..

Fast det värsta var nog inte ens hans låt. Utan hur han SÅG UT????! Allvarligt?
Brun utan sol beroende eller? Jävla morot.. Usch!
Jag lider verkligen med Mattias Andreasson som slogs ut av denna låt. Hans
min när dom ropar upp "MELODI NR 8!!!!!", skrek verkligen "SERIÖÖÖST???".
Haha :)

Jag skäms! Sean Banan, Thorsten Flinck, Tomas Dileva, Björn Ranelid.
Vem kommer härnäst?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mora Träsk.

2012-02-20 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0