SUPRISE SUPRISE!

Så var det helg igen. Får se vad den har att bjuda på :)
Förra helgen var en riktigt bra helg faktiskt tycker jag. På lördagen åkte
Jag, Pär, Mia, Tommy och Joel skoter upp till Gårdsjön. Gick faktiskt bra,
åkrädd som jag är. Var väl nångång jag satt med hjärtat i halsgropen men
annars gick det bra :)

Nästan så fort vi kom dit vällde det in folk från alla håll! :) Medans dom
satt och pratade skit tog jag och Mia skotrarna och åkte iväg. Riktigt skoj!
Haha, känns så fult när det känns som man kör hur fort som helst, nästan
så man håller på ramlar av, så kollar man ner och man kör 70! haha :)

Hemresan till Gnarp var roligare. Känndes som Päran körde lugnare då,
men det tyckte han inte själv. Så är det alltid i min "åkrädda", i början
är jag livrädd, men efter ett tag blir det roligt ist :) (oftast iaf :P)
Jaa.. vi kokade ihop en Pekingsoppa här hemma igen. ;) Och när allt folk
dragit vidare kröp vi till kojs. Riktigt skönt att lägga sig tidigt och vara pigg
dagen efter :)

Sen har veckan rullat på som vanligt. Känns som våren är påväg! Igår när
jag var i sörfjärn var det sånt härligt väder (förutom att det blåste endel).
Det RANN vatten från alltantaket :) HÄÄÄRLIGT! Ge mig vååår!

Ja.. vi får väl se vad denna helg har att erbjuda. Blir nog att kika in på
"Pappas" Marknad (Mid Sweden Swap) imorrn. Köpa lite remmar iaf :P Gott!
Och man vet ju aldrig, i år är det kanske inte BARA skräp (enligt mig) som
säljs. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0