ÅÅÅH VAD TRÅKIGT!

Är less på min design nu igen. Blä, var aldrig nöjd med den heller om jag
ska vara ärlig. Så tråkig.. Har sååå många ideér i min skalle men mitt yttre
vill inte riktigt samarbeta med mig idag. Får se om det går bättre i dagsljus
kanske :P Skyller på det ;)
Näe, men har försökt nu i några timmar utan vidare resultat. Hade ett kort,
ett enda litet kort som jag tyckte såg okej ut.. Åsså råkar klantarslet radera
det då.. Sååklart! Dock hade det väl inte sett klokt ut det heller när man lagt
in det på datorn.
Och min skit digitalkamera som suger! Fy så dålig den är, bilderna blir inte alls
bra! Kornig och ja inte bra..

Skulle vilja att Therese blir sugen på en photoshoot snart igen ;P Då kanske
man får en bild som är snygg iaf! ;)
Har ju många fina bilder från förut när vi knäppt. Men dom flesta har jag ju
redan använt och känns lite tråkigt att ta bilder som är en par år gammla.
Vill ha färska bilder ;) haha.

Aja.. får väl se om det dyker upp nått nytt här nått tag, annars vet ni att jag
sitter och sliter håret av mig, av frustration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0