DAG 7 - DÅLIGA VANOR

Oj oj, vart ska jag börja? :P Jag klöser på naglarna, inte biter utan när
det blir som "flikar" så börjar jag klösa och klösa tills nageln är så tunn
så det går hur lätt som helst att böja den. Och då slutar det med att jag
klöser av hela nageln.

Småäter gör jag också. Finns nog ingen som småäter mer än jag! Det
vill jag sluta med. Mest för att anledningen till att jag småäter är för att
jag har tråkigt eller för att jag är sugen på nått gott :P

Ja.. orkar inte skriva nå mer. Kommer inte på nå mer heller just nu, men
finns nog mycket mer :)

Dag 1 - Min favorit serie.
Dag 2 – Min dag.
Dag 3 - Dagens klädval.
Dag 4 - En låt med många minnen.
Dag 5 - Något jag vill ha.
Dag 6 - Det här språket vill jag tala flytande.
Dag 7 - Dåliga vanor.
Dag 8 – Bloggfavoriter.
Dag 9 - Mina favoritskor.
Dag 10 - En bild på min handstil.
Dag 11 - Din bästa vän.
Dag 12 – En bild på mig själv när jag är onykter.
Dag 13 - Så här är jag i skolan.
Dag 14 - Det här får mig att gråta.
Dag 15 - En person som alltid gör mig glad.
Dag 16 – I min handväska.
Dag 17 - Bästa resan.
Dag 18 - Det här får mig att skratta.
Dag 19 - Det här gör jag aldrig om.
Dag 20 - Bästa filmen.
Dag 21 – Här bor jag.
Dag 22 – 5 saker jag blir irriterad över/tycker är konstigt.
Dag 23 - Så här kommer jag vara som gammal.
Dag 24 - Vad ska mina barn heta.
Dag 25 - Mitt favorit ställe.
Dag 26 - Någon jag vill träffa just nu.
Dag 27 – 5 saker jag ska ha gjort innan jag dör.
Dag 28 - Min profilbild på Facebook.
Dag 29 - 5 sanningar om mig.
Dag 30 - Bästa tidsfördrivet.

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja! Det gör jag också, river av nageln! Såå irriterande när man försöker spara till långa, fina -sen en dag på jobbet ba tjoff! Borta! X)

2012-01-16 @ 11:48:40
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, eller hur! Mina naglar har blivit så klen på senaste tiden också :(

2012-01-16 @ 12:08:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hmm.. Jag har ett nagelack/nagelstärkande typ som fungerar superbra :) Leta rätt på något sånt kanske? :) Eller drick mycket mjölk, haha ;)

2012-01-16 @ 12:23:15
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hmm.. Vart har du köpt det då? :) Haha, ja! Får göra det. :P Fick nå såntdär kosttillskott eller vad det heter av mamma som man skulle få starkare naglar, tjockare hår och finare hud av! haha. Men jag glömmer ju bort att ta dom hela tiden, så det har jag gett upp! :)

2012-01-16 @ 12:59:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0