NYA BRILLS

Igår hämtade jag ut mina nya glasögon :) 2 par. Ena paret var dessa. Men jag kan inte bestämma mig i fall jag gillar dom eller inte?!

Känner att dom kanske var lite väl stora :P vad tycker ni? Passar jag i dom eller inte. Och va ärliga nu! Jag blir inte ledsen ifall ni säger att jag är skitful! Haha :) hellre det, för då kan jag byta dom!

Men jag kanske bara är ovan?
Hur som helst är det såååå värt att köpa glasögon i butik än på nätet! Nu har hon format dom så dom passar mitt huvud/öron/ansikte :)

Dom andra bågarna är ett par svarta. Kan visa dom sedan, har linser i nu och vill inte ta på brillorna då, då ramlar jag väl omkull ;)
För övrigt känner jag mig som en meter lång när jag har dom nya brillorna på :P är inte van så starka ;)

Men jaja, vad tycker ni? Ena bilden är sen igår, på jobbet :) den andra är sen i morse (ha i åtanke att jag var nyvaken och osminkad där :P). Tycker det ser bättre ut när håret är uppsatt ;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Alltså, jag tok älskar dessa briller ja! :) Så kör på dom tycker jag :)

2012-06-05 @ 17:39:38
Postat av: Mia

Snyggt! Du skulle ha slitit på dom innan bilstunden förut så jag fått se dom IRL ;)

2012-06-05 @ 23:03:43
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Ja! Samma datum för mig å! Och så stod det 3 bankdagar, så jag hoppas på imorgon ;) (fast egentligen borde de kommit igår?) Aja ;)

2012-06-06 @ 20:11:57
URL: http://simoned.blogg.se/
Postat av: Simone

Nä, men just ja.. 2/6 var ju helg :p

2012-06-06 @ 20:15:26
URL: http://simoned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0