KAN MAN GÅ UT I MÖRKRET?

Ingen har väl missat kvinnan som blev våldtagen av åtta män?
Jag blir så förbannad när jag läser om nått sånt här. ÅTTA män, fy
fan! Man kan ju inte ens föreställa sig hur den här kvinnan känner
och mår efter att nått sånt hänt. Usch, vad hemskt!

Hur fan kan man tro att man har rätten att göra så mot en människa?
Jag kan inte ens få fram några ord som beskriver hur jävla arg jag
blir när jag hör om sånt här. Just våldtäkt! Då kan dom hellre döda
mig tycker jag..

Jag HOPPAS verkligen att dessa män blir utvisade från Sverige!
Dom ska fan inte tro att dom ska kunna komma hit och behandla
folk såhär och sedan få vara kvar. Som någon skrev på sidan jag
länkade till här uppe: Vi tar in dom och skyddar dom från tortyr i
sitt eget land, så kommer dom hit och torterar!


Ska man inte våga gå ut längre? Det är ju nästan så?! Jag är livrädd
när jag går ute själv när det är mörkt. Jag har frågat flera stycken om
man kan köpa typ pepparspray eller nått liknande någonstans? Ifall
det skulle hända nått så kanske man har iaf. en liten chans att kunna
springa därifrån. Skulle också vilja gå en "självförsvars-kurs".
SJUKT att man ens ska måsta fundera på dessa saker?!!!
Dessa människor som gör sånt här måste ju vara psykiskt sjuk! Inte
för att det är någon ursäkt, INTE ALLS! Men en frisk människa kan ju
fan inte tycka att det är okej att behandla en annan människa på det
här viset..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det är klart att du vågar gå ut. Med tanke på hur många det är som rör sig ute (även när det är mörkt) i förhållande till hur många saker som sker så är inte risken jättestor att det händer nåt.



Och i just det där fallet kände hon ju även mannen som lurade med henne, vilket också är det vanligaste när det gäller våld och mord, att offer och gärningsman känner varandra. Så gå ut du när det är mörkt.



Man kommer ju inte våga göra nåt annars!

2012-03-23 @ 12:08:27
URL: http://kajsasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0