PÅ STRÅLANDE HUMÖR!

Åh vad jag älskar att vakna upp till solsken :) Man blir ju så mycket
piggare av det än att vakna till grått och dassigt väder.

Jag sitter som ett litet barn och längtar till helgen, fast ändå inte.
Anledningen till att jag inte längtar är att Päran åker till fjällen tors-sön.
Vi har inte varit ifrån varandra så länge NÅGONSIN sen vi blev tillsammans,
och nu har vi snart varit tillsammans i sju år. Kommer sakna min lilla mupp♥

Anledningen till att jag längtar är att jag flyr Gnarp och bosätter mig i norrut,
nämligen sundsvall! haha ;) Ska åka och bo hos Mia. Och vi ska hitta på
massa skoj! Har många planer! Jag tror jag är lite mer exhalterad än Mia :P
När vi pratade i telefon igår (efter att ha pratat ett bra tag om vad vi ska hitta
på i helgen):
M - Ja men nu måste jag lägga på.
N - Ja. .......... Men vet du vad mer jag måste släpa med på bussen? bla bla bla
bla bla bla bla bla bla bla!
M - Ja. Men nu måste jag sluta..
N - Ja! MEN DU! BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA!!
M - Okej.. Får jag lägga på nu?
haha :)


Har inga bilder på bara oss två, så det fick bli denna. Mia och Paddan!




Är helt övertygad om att det kommer bli en kanonrolig helg, kan inte bli så mycket
annat!

 


Kommentarer
Postat av: ellionore

Tjingeling!

Guud har ni varit tillsamans i sju år vad tiden går fort! Hoppas du får en super mysig helg och iinte saknar lill päran för mycket:).

Kraam

2012-03-14 @ 21:47:34
Postat av: Nathalie

Ja, inte riktigt men det blir sju år i år iaf ;) kommer garanterat ha en superhelg även fast jag redan saknar honom lite :) Kram!

2012-03-15 @ 23:26:59
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0