RESULTATET

Det var en klänning jag höll på sy häromdagen. Den blev inte riktigt lika
fin som jag trott :P Kommer nog aldrig använda den. Är lite småfix kvar på
den också. Ska fålla upp den och klippa av lite band och så.
Men lite fin tycker jag den blev, dock är den finare på galgen än på! haha :)
Funderar även på om jag ska klippa av den så den blir kort. Vi får se!
Men roligt att prova på iaf. Nu vet jag vad jag ska göra annorlunda tills nästa
gång!

 





Mitt nästa projekt är att sy ett par jeansshorts! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

men den var ju jätte fin ju! nä klipp inte av den!!! den ska vara lång isf. tkr jag! :) vad har du för jäkla silicontuttar i den då? ;) hahaha!

2012-03-31 @ 16:24:31
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, kanske får ha den på nått bröllop då :P hahaha! Jag vet! Blev så mycket tyg där uppe! Så en av sakerna som är kvar att göra är att fixa det ;)

2012-03-31 @ 17:00:25
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0