NU FÅR DET VAR NOG!

I september förra året började jag träna. 2 dagar i veckan, minst. Ibland tränade jag ju även hemma. Tänkte att det var bra att börja då, så har man en snygg kropp lagomt till sommaren. Men näe, jag tror jag bara blivit fetare sen dess. Visst jag känner att jag har mer muskler och att jag orkar mer, men det syns NADA på kroppen! Frustrerande. Åt heller inte så mycket onyttigt då. Men för några veckor sedan tappade jag lusten helt på att äta "nyttigt", så jag stoppade i mig det jag kännde för helt enkelt. Mycket godis och onyttigt skit! Och så har det fortsatt..

Så nu sitter jag här som en fet boll och tycker synd om mig själv. Sommaren är snart här och jag är fetare än vad jag var innan jag började träna. Blir så less.. Jag är en sån som ger upp om jag inte ser resultat. Och nu börjar träningarna gå på sommaruppehåll, så känner jag mig rätt kommer det inte bli mycket träning då, om nån alls..

Men jag ska verkligen försöka. Från och med nu (hur många gånger har man inte sagt det?! :P) är det slut med godsaker, iaf på veckorna. Sen får jag säga till Therese att tjata med mig på några springrundor :)
Den här veckan missar jag pushen då jag ska jobba :/ Men ist. ska jag springa blodomloppet ikväll och vårruset på onsdag. Sen är det ju motionsgympan imorron också :)

Jag blir så avundsjuk när man ser bilder på folk som har så vältränade kroppar. En platt mage är det jag mest vill ha!

Förbannat att man lyckats dra på sig ett sånt jävla sockersug. I skrivande stund vet jag av huuuuur många godisgömmor som helst. Har kärleksmums i kylen, smågodis kvar sen igår, en halväten chokladkaka i väskan (Marabou jordgubb, skiiitgod) och två godbitar (dammsugare). Och ALLT skriker på mig och jag vet inte hur länge jag kan stå emot! haha. Sjukt ändå att man inte kan stå emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0