HOW CLEAN IS YOUR HOUSE

Idag har jag tänkt köra en storstädning här hemma, men det är ju så tråkigt.. Jag som brukar tycka om att städa. Vilket jag kommer göra nu också, bara jag kommer igång. Men soffan är ju sååå skööön ;)

Fick besök av Therese och Mejja nyss också. Mejja hade knäppt kort på dagis. Sååå söt med toffsar :) lillgumman! Vi kollade lite på hitta nemo, och hon fick en julklapp i förskott ;) har ju inget att leka med här.
Sen satt vi i tv-rummet och Mejja springer in i köket. Vi hör att hon håller på med nått, jag går dit och kollar (är ju inte direkt barnsäkert här.) Då sitter hon på bordet och plockar med småstenarna som vi har i en "glaskupa" (med ett ljus i). Inte visste jag att hon kunde klättra sådär bra!! :P Hon blir ju så stor lillgumman :')

Näe nu måste jag ta tag i städningen. Så jag hinner! Vet bara inte vart jag ska börja.. Blööö tråkigt!!

Ikväll är det iaf. veckans höjdpunkt: push!! :) love it!!


Kommentarer
Postat av: Denise

Shit vilken mini-Therese! :)

2012-11-08 @ 12:28:15
URL: http://Denisea.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0