KLAPPAR!

Igår skulle jag jobba 15-20.15. Men jag tänkte att jag skulle åka in lite tidigare och handla lite julklappar :) Pär och pappa tänkte jag köpa till. Men grejen till Pär finns ingenstans! Så jag fick beställa från nätet ändå. Tänkte vara snål och spara på frakten :P 70 kr i frakt, det tycker jag är dyrt. Så med fakturakostnad blir det ju en hundring dyrare.. Ja, jag är snål! Men det är ju nått han vill ha så det är det värt :)

Men hittade iaf. en klapp till Pappsen! :) Så den har jag slagit in nu och fyllt upp julklappspåsen lite till. Den är verkligen stooor! Är inte ens fylld till hälften :P

Jaja, idag blir det också jobb. Likaså imorron och direkt efter jobbet blir det inflyttningsfest hos Mia och Tommy! Weehoo! ;) Men först fredag och en lätt snöstorm ute att ta sig fram i!

Dålig bild på klapparna i julpåsen ;) Och en bild på Mejjsan då hon provar påsen :P


Kommentarer
Postat av: Simone

Kom du fram du? Haha ;)
Jag sitter fortfarande fast :( Skulle ha börjat öppning så kanske jag hade hunnit innan olyckor å skit..

2012-11-30 @ 11:32:39
URL: http://Simoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0