LÖRDAG

Gick bra att träna i torsdags ändå, frisk luft var vad jag behövde för att må bra! ;) Dock verkar alla som är lite yngre slutat. Tråkigt tycker jag, är ju roligare ju fler man är :) Tror jag var den enda som var under 30 i torsdags.. Men det funkar det med. Men då blir det ju mindre folk ist. Jaja!

Idag ska jag åka och köpa en kista!! Äntligen! Som jag letat! Sen får vi se om det blir tv-bord eller inte. Kan vara lite för kort! Men hoppas det blir bra! Annars har jag andra planer för den :)

Sen ikväll blir det lite partaj. Som jag inte alls är sugen på just nu faktiskt! Är inte helt hundra i förkylningen känner jag. Så jag undrar hur jag kommer må imorrn :P Åsså är jag så trött! Kan inte sova som folk på nätterna. Vaknar flera gånger och är Sjöblöt(!!) i svett (fräscht jag vet)!! Jag vet inte varför heller. Vaknade inatt och beklagade mig för Pär med gnällig röst "jag bara svettas hela tiden så fort jag somnar... Och tar jag av täcket fryser jag.. Buhuu". Fick lite kärlek och försökte somna om ändå :P

Även att jag drömde att jag fick barn i natt. Dock vart det nå fel på mig(?) så jag fick inte träffa han förrens han var några månader (fast han kunde prata). Och han var såååå fin! Blonda lockar och så goo! Åh vad jag blev besviken när jag vaknade :P

Gud vad det här inlägget handlade om lite allt möjligt, men jag är trött. Och har inte fått i mig nån frukost än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0