STRÅÅÅLANDE JUUUL!

För någon dag sen så gick lampan i köksfönstret sönder. Men ist för att byta glödlampan så plockade jag fram våra ljusstakar :)

Tänkte ju köpa fler i år för jag trodde vi bara hade två. Men så kom jag på att vi fick ju en av Britta ett år (den runda röda), som blivit bortglömd! Så den fick plats i sovrummet. Och när jag plockade fram dom två jag visste att vi hade så hittade jag den som det står "God Jul" på. Den hade jag också glömt bort! Vi fick ju den i julklapp förra året! Så den hamnade i köket :)

Myyyys! Dock får resten av julsakerna vänta tills i helgen och första advent :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men myys! :) Ska advents pynta lite i veckan jag å :)

2012-11-27 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0