TIPS, ELLER NÄÄ..

När jag ändå är pågång och tipsar (serumet), så tänkte jag inte tipsa om en sak nu! Haha!

Jag har aldrig varit mycket för fondation, har inte använt det överhuvudtaget faktiskt. Så för läääääängesen tipsade Cattis (jobbarkompis) mig om bb cream. Hon rekommenderade Garnier.

Och när jag för några veckor sen fick ett bb powder (loreal) så slog jag till på en bb cream också. Garnier då. Men jag gillade den inte alls.. Tycker inte att den täcker nått överhuvudtaget?! Sen är den fet som bara den. Så för mig var den ingen hit alls! Kanske skulle provat en annan, som är för en annan hudtyp. Men ska jag prova en till så kör jag nog på loreals.

För pudret gillar jag skarpt! :) Täcker jättebra, knappt att jag behöver nån concealer. Fast lite behövs ju alltid ;)

Tummen upp för loreals bb powder, tummen ner för garniers bb cream!


Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, jag har maybellines bbcream, den är väl bra liksom..men jag tycker också att den inte täcker något. Och pudret där har jag också, men .. i för mörk färg tror jag, haha!
Men bbcremen kan faktiskt vara bra, för ibland vill jag (iaf) ha lite 'mindre smink', plus att den är återfuktande :)
(men jag vill testa loreals bb! Du vet den med små 'korn' i) :)

2012-10-05 @ 07:49:45
URL: http://Simoned.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ja, loreals vill jag också prova.. Den som är vit i början menar du? Eller finns det en till? :)

2012-10-05 @ 08:51:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se
Postat av: Simone

Ja, den ja! Alla verkar helt kär i den! X)

2012-10-05 @ 23:50:36
URL: http://Simoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0