VILL!!

Åh jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!! En vacker dag ska jag göra det iaf! Eller är det nån som kan hosta upp ca. 35 000 åt mig, så gör jag det gärna nu ;) Näe, men en dag så är det min tur att kliva upp på morron och se klart! Slippa ha jobbiga linser eller glasögon som bara är i vägen.

Var en tjej på memiras hemsida som skrivit lite saker som är mycket smidigare utan glasögon;
"Solglasögon, simning, mc-hjälm, halsduk över näsa, vila med huvudet mot armen, ta på kläder över huvudet, sminkning, vara ute i regn… "
Håller med!! Tror faktiskt jag skulle bryta ihop av gråt ifall jag någonsin får chansen till en sånhär operation. Av lycka då såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0