SKADAD

På pushen så är det jag som har hand om "push-telefonen". (Där man bokar tid /avbokar osv) Det är en gammal telefon, och när jag säger gammal så menar jag en med knappar, inte touch.

Jag KAN INTE skriva på en sån längre! Tar tusen år för mig att skriva ett sms och kan för allt i världen inte förstå hur fan man gör ett mellanslag när man har T9??? (Är det ett tecken på att man börjar bli gammal??) Sen att jag pekar på den lilla skärm som finns är alltid lika roligt! Haha! Tar ett tag innan jag fattar varför det inte händer nått :P

Nää men nu ska jag ladda om för push! Känner mig ungefär lika smidigt och lätt som en ko idag. Muuuuuu..



Kommentarer
Postat av: Pappa

T9 ?

2013-04-13 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0