Åkpåse it is..

Det blev en åkpåse ändå. Dock det jag funderade på nu i slutet var ifall jag skulle köpa en "riktig" åkpåse, alltså som är som en påse, utan armar. Eller en med armar.. Det blev en med armar..
Behändigt ifall man bara ska till och från bilen tänkte jag, kanske är bökigt med en åkpåse-påse då :P

Så jag skyndade att köpa en när dom kom in i butik, kom bara 4 st så jag passade på! :)

Köpte även två pack strumpor som jag tyckte var fina :) Pyjamaserna har jag köpt för ett tag sen, men vet inte om jag visat dom? Sen har jag faktiskt inte köpt så mycket mer kläder. 2-pack vita bodys och det där setet med ugglan på (som jag visade för ett tag sedan). Dock tog jag setet i storlek 62, har så mycket i 50/56 så det känns bara onödigt att köpa mer..

Nu vill jag att det ska bli december nångång!! :) En lite rolig grej: Jag tyckte bebisen var ovanligt lugn (annars brukar den sparka på för fullt när jag lägger mig ner), så jag spelade upp ett filmklipp jag spelat in på Mejja och höll högtalaren mot magen, och då jädrans vart det livat! :) haha! Ska bli så kul att se hur Mejja reagerar på bebisen när den kommit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0