Höstvindar

Nu är vi inne i augusti.. Höstmånad enligt mig! Nog för att vi haft några varma dagar nu så ligger ändå hösten i luften.
Jag har jobbat stängning några dar nu och slutar alltså 20-20.30. (18.-18.30 på helger) och då när man ska gå till bilen så ser det såååå varmt ut när solen skiner utanför och man tänker att man ska träffas av en vägg med värme, men det är fan inte skönt på kvällarna nu..

Igår fick jag iaf min stranddag!!! Helt otroligt att det var fint väder då jag var ledig. Annars tror jag att jag prickat in att vara ledig dom dagar det är skitväder. Skönt var det iaf! Den första och sista dagen på stranden i år! Tror nämligen inte att det blir nå mer sommarväder nu.. Kanske den här veckan.. Men nu jobbar jag mån, tis, ons. Sen ska det bli dåligt väder igen.

Och ska jag vara ärlig så ska det bli lite skönt med höst och kallare dagar! Vårat hus är som en bastu nu på sommaren. Spelar ingen roll ifall vi har persienner nerdragna och alla fönster öppna.. Man är ändå klibbig dygnet runt här hemma! Usch! Och att vakna av att man är sjöblöt i svett är inte heller så mysigt :P

Näe, ge mig december nu va! Bebismys och julemys! Kan det bli bättre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0