Jobbigt!

Gud vad jag tycker det är jobbigt med kläder till en nyfödd bebis. Vad ska man klä dom i?

Just nu är jag på jakt efter en varm overall, eftersom vi kommer vara mitt i vintern då vill man ju ha det! Men jag hittar ingen?! Fick ju låna en av Therese (bilden), lurvig "björnoverall". Räcker det med en sån eller ska man ha en tjockare?

Eller ska man köra på en åkpåse? Det lär ju vara mer praktiskt? Den ser ju varm ut (bild).

Usch vad svårt!! Jobbigt att den är just nyfödd då också, extra känslig liksom. Det kommer säkert sluta med att den ser ut som en boll för jag klätt på den för mycket ;)

Man kommer väl inte vara ute så mycket heller. Det är väl om man vill gå nån promenad, och då ligger den ju ändå i vagnen och man kan ha på täcken och filtar osv. Annars är det ju bara till och från bilen man ska..

Ååhh svårt! Vad säger ni? Åkpåse? Är det bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0