Snö indeed

Igår sa jag till mamma och pappa att det kunde komma upp till 30 cm snö på kvällen. "Näääe då! Det var längre söderut!" Vad säger ni nu då? ;)
Och det ska fortsätta snöa idag och imorron.
Jag är då insnöad iaf. Tar mig ingenstans med bilen. Om jag inte skottar då. Men det känns inte så lockande. Skottade upp en liten plätt på gräsmattan så Nitro kan pinka där, och efter det känndes det som att ryggen skulle gå av! Jag fick inte skotta för Pär heller sa han igår.. Stackars mig! ;) 
Vi har ju en snöslunga men den kan jag inte med. Vill inte ens försöka. Så vi sitter hemma och myser tills husse kommer hem :)

Fin utsikt! ;)

Nitro tycker fortfarande att det är kul med snö. Jag tänkte att vi bara skulle ta en snabbpiss när jag skottat upp plätten. Men icke! Han ville inte in. Så jag fick så lov att gå en sväng ändå då ;) Gick ner mot campingen och påvägen dit gick det ju bra. Men vägen hem! I motvind! Fy fan.. Inte kul! 

Det är kul att ha glasögon på vintern må jag säga. Såhär ser jag ut så fort jag varit ute och kommer in. Störande som fan!

Skönt att inte jobba nu iaf! Man hör om det ena kaoset efter det andra på E4 nu. Kör försiktigt!! I dessa tider drömmer jag om en fyrhjulsdriven bil!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vi har då inte fått någon snö.

Svar: Men visst!!
Nathalie

2013-12-06 @ 11:13:19
Postat av: Simone

Ja, jag tycker det är så mysigt när snön ligger på fönstren, det ser så juligt ut :) (Och ja, håller med -skönt att slippa köra i oväder!!)

Svar: Ja fast det där var lite väl mycket! Vill kunna se ut! Haha, annars håller jag med!! :)
Nathalie

2013-12-06 @ 12:18:51
URL: http://Simoned.blo.gg
Postat av: Simone

Haha! Ja X)

2013-12-08 @ 09:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0