Stortjejen!

Idag var vi till BVC och mätte och vägde lilltjejen. 180 g plus och har växt 1,5 cm, på en vecka!! :) Det är så skönt att veta att hon växer som hon ska! 

Passade på att köpa droppar för hennes mage också. Bm rekommenderade sempers, så vi kör på dom och ser. Gav henne dom när vi kom hem och jag vet inte om dom började verka direkt ;) Efter en stund började hon prutta som bara den iaf ;) haha
Igårkväll hade hon så ont, såg det ut som. Var otröstlig och bara skrek! Jag var inte långt ifrån tårarna jag heller ska jag säga! Inte för att jag tyckte det var jobbigt, utan för jag tyckte så synd om henne. Min lilla älskling! 

Badade henne igen igår. Hon har hatat att bada förut men igår såg hon faktiskt ut att njuta :) Skönt! Är ju aldrig kul att göra henne ledsen/förbannad! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0