Suck..

Update. Inget händer. Med bebisen alltså. Hade som mensvärk till och från hela dagen igår, hoppades att det skulle bli värre. Men till kvällen var det lungt. Usch! Jag kommer spy ifall jag går över tiden. Jag orkar inte!
 
Jag är så sjukt less på att ha ont i kroppen. Alltså ni ska se mig när jag går upp på toaletten på natten. Jag har ont överallt! Höfterna och fötterna mest. Får liksom gunga fram när jag går.
Och bebisen måste ha växt på sig nått så otroligt nu den senaste veckan/veckorna. Det liksom trycker uppåt när jag sitter ner. Jag är ju en sån som sitter som en hösäck, det går knappt nu för då kan jag inte andas! Man känner liksom att stjärten ligger där och tar emot. 
 
Snälla snälla kan det bara sätta igång!!? Får hoppas den kan känna saker på sig och att den därför väntar till helgen då Pär är hemma ;) 
Ska ta en lång prommis med Nitro idag iaf och hoppas att det gör susen! Håll tummarna för att det sätter igång snart!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0