BAJSPHONE

Idag slutade min på/av-knapp på telefonen att fungera. Jag, som är beroende av min telefon (my baby!!) blev på världens sämsta humör!! Bajs! Dagen som var så bra! Solsken, bra humör, var med pappa i garaget och grejade med mitt blivande soffbord (som blev bättre än jag väntat mig)

Sen störtdök humöret. Bajsphone! Och att betala dryga tusenlappen för att laga det känns inte heller lockande :/ Så jag får väl vara utan den knappen ett tag då.

Pär tyckte jag var på lite väl dåligt humör, "trodde du att den aldrig skulle gå sönder eller??" Den har ju trotts allt 2 år på nacken. Kanske är dags att investera i en ny?! Iphone 5?? ;)


....nä just det, jag är pank!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Du fyller ju år snart. kanske kommer ett bidrag då.

2013-02-20 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0