PSYKO

Alla som känner mig vet att jag är en väldigt nervös människa och tänker alltid på vad som KAN hända. Men nu har jag faktiskt förvånat mig själv.

Jag ska åka bort i helgen och det betyder att jag inte har koll på vad som händer här hemma. Och eftersom Pär glömt strykjärnet på EN gång, så är jag nervös att han ska göra det just denna helg och att lägenheten kommer brinna upp.

Vet ni vad jag gjort? Jag har strykt hans skjorta åt han. Så han slipper glömma det på. Jag vet inte ens om han ska någonstans eller om han ska ha en skjorta isf. Men så jävla nervo är jag! Först tänkte jag "Ähh! Skitsamma, han glömmer det nog inte. Han kanske inte ens använder det.". Men jag kunde inte sluta tänka på det, så för att få lite lugn och ro så var jag tvungen att göra det :P

Så nu kan jag vara lugn när jag åker iväg...

...bara han inte vill ha en annan skjorta än den jag "valde ut". :S


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, skada! :P

2013-02-09 @ 16:17:34
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se
Postat av: Therese

Du skulle ha strykt alla skjortor då! ;)

2013-02-11 @ 14:29:15
URL: http://Theresesilen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0