GREEN STREET HOOLIGANS

I söndags köpte Pär en ny teve. En smart tv :) Även 3D! (Det som jag tyckte var roligast :P).

Iaf. så skaffade vi netflix. Där man kan kolla på hur många filmer och serier man vill för 79/kr i månaden. Dock var det inte det utbudet jag trodde. Ingen av dom serier jag ville se fanns :( Men bra ändå att ha när det bara är skit på teven, och åttio spänn i månan är ju ingenting..

Iaf. så kollade vi på Green Street hooligans då. Jag älskar den filmen samtidigt som jag knappt klarar av att se den. För dom som inte vet vad den handlar om så kan man säga att dom enbart bråkar och försöker slå ihjäl varann.. Typ! Jag mår psykiskt dåligt när jag ser det! Vissa gånger får jag håll för ögonen för det gör ont i mig att se. Kollade även på tvåan igår. Den var inte alls lika bra som första men det gjorde lika ont i mig då..

Förstår inte varför folk ska slåss med varann?!?! Det löser absolut ingenting! Hatar all sorts våld!! Ge mig världsfred! Haha, närå! Men jag tycker det är så onödigt..


Kommentarer
Postat av: Elina

Världens snyggaste Charlie!!!

2013-01-08 @ 18:39:48
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0