MAMMA MIA

Nu tänker jag bli lite blödig. Men jag tycker faktiskt att alla borde ha en vän som Mia. Finns nog ingen som förstår mig så bra som hon, säkerligen för att hon tänker/känner/tycker (oftast) lika som jag.

I år har vi varit vänner i 10 år! Tiden går så enormt fort. Ibland kallar vi oss för ett gammalt par, även fast vi kommit fram till att om nån var av det motsatta könet skulle vi aldrig klara av att vara tillsammans med varann :P Så lika men ändå olika.

T.ex så kan vi försöka muntra upp varandra med presenter. (Mia är mycket duktig på detta.. Jag försöker bli bättre :P). Mia hade en dålig dag/vecka (ni vet som man brukar ha ibland). Och det fanns en topp hon kollat in, så självklar skulle hon ha den tyckte jag.
Och när jag gick ner till tvättstugan hittade jag en blombukett utanför dörren. Den gjorde min dag! :) Det senaste jag fick var en rakhyvel! Haha, vi satt och pratade nångång (jag kommer inte ihåg men Mia hade lagt det på minnet) om att jag var för snål att köpa en riktig hyvel, utan köpte engångshyvlar och använde tills dom knappt fungerade längre (typ). Och då kommer hon med en "riktigt" åt mig. Det tyckte jag var gulligt och snällt! Gullegull! ;)

Aja, det jag ville säga var att alla borde ha en vän som hon. Hon är väldigt bra.. Nästan så man kan säga bäst. ;)

Love you my little preggo! (:D:D!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0