Hormoner när dom är som bäst (värst!)

Saker som "hänt" under dagen som gör att jag sitter och bölar i bilen påvägen hem.

• Att det är så förbannat varmt och fint väder och jag JOBBAR! Alltså missa en perfekt stranddag. Förjävligt känns det eftersom jag inte legat på stranden en endaste gång i år!

• Ingen kan följa med mig och ta ett kvällsdopp!

• Avgasröret på min bil hänger halvvägs ner i backen!!! (Dock har Pär fixat en "tillsvidarelösning" nu)

• Såg en överkörd katt på E4. Blir alltid lite ledsen i ögat när jag ser ett påkört djur. Men speciellt en katt, den hör ju hemma nånstans! :(

• Måste äta nån middag men är inte sugen på ett jävla skit!

• Är sjuk och kan inte träna ikväll!!

• Kommer att sitta i soffan inne ikväll när det är sånt här fint väder.

• Har inte känt av bebisen nått idag och tror på engång att det är nått som är fel.

• Svettas som en jävla gris och känner mig som en svetthög vad jag än gör!

• Känner mig stressad! Vet inte varför men jag har nån sorts stress i kroppen!

Jaaa.. Dessa hormoner när dom är som bäst. Saker man inte ens brytt sig om innan. Hugaligen.

Steg ett för ett bättre humör: kasta av sig alla kläder och slänga sig på soffan.

Steg två: Köpa nått riktigt jävla onyttigt, fett och jävligt ska det vara. + en bra film att glo på.

Sen är jag på god väg. Ge mig fint väder imorron så det kan bli en stranddag! Snälla snälla snälla snälla!!! Jag behöver en "göra-absolut-ingenting-dag"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0