STÄÄÄÄÄÄDA

Usch vad jag är less på renovering och flytt nu! Vill att allt ska vara klart! Mest av allt vill jag att lägenheten ska vara tömd och städad.

Blir så less så fort jag sätter foten innanför dörren där i lägenheten. Så jävla mycke skit kvar! Vill bara slänga allt.. Sen ska den jäveln städas också. Ärligt så trodde jag att vi skulle vara klar med den för längesen. Men det tar längre tid än man tror..

Vardagsrummet här i huset är snart klart iaf! Bara taklister som fattas. Och igår köpte vi en ny soffa :D wehoo! Pär ska hämta hem den på måndag. Vi hade en riktigt tur eftersom den KORTASTE leveranstiden var 6 veckor! Men då hade dom en liknande som den vi ville ha på lager! Såg likadan ut lika stor, men bättre!! Fick betala en tusing mer men egentligen skulle den kosta 3000 mer så det är det värt :)

Men ja, när vi är klar här är det ett datarum och barnrum som ska göras också.. Suck! Bara inse att man aldrig kommer bli klar. För när dom är klar har vi ju en nedervåning som ska fixas också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0